.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سه‌شنبه؛ جلسه مجلسی‌ها با ایرانسلی‌ها

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه این هفته جلسه مشترکی با مسئولان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران خواهند داشت تا گزارش ارائه عملکرد و برنامه‌های سازمان مذکور را مورد بررسی قرار دهند.

اعضای این کمیسیون روز سه‌شنبه بررسی قیمت فرآورده‌های پتروشیمی با توجه به قانون بودجه سال 90 و مشکلات و ارائه راهکار برای استفاده از توانمندی سازنده‌های تجهیزات صنعت نفت ایران را با حضور به وزرای نفت و صنعت و معدن در دستور کار خود دارند.

اعضای این کمیسیون در ادامه جلسه روز سه‌شنبه خود نیز با مسئولان شرکت ایرانسل نشست مشترکی برگزار می‌کنند تا در جریان برنامه‌های این شرکت قرار گیرند.

اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه این هفته بعد از بررسی اخبار و اطلاعات واصله گزارش معاونت وزارت راه و شهرسازی و وزارت بهداشت در مورد عملکرد ساخت بیمارستان‌های کشور را استماع می‌کنند.

هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس روز یکشنبه نیز تشکیل جلسه خواهند داد.

اعضای این کمیسیون روز سه‌شنبه ادامه بررسی طرح مجوز دریافت حق‌العرض از شرکت‌های خدماتی- تاسیساتی توسط شهرداری‌ها را در دستور کار خود دارند.

ارائه گزارش انجمن معماران تجربی استان قم به نمایندگی از انجمن استان‌ها و جلسه مشترک با وزیر راه و شهرسازی در محل وزارتخانه از دیگر برنامه‌های کاری اعضای کمیسیون عمران طی هفته جاری است.

کارگروه بررسی طرح مجوز دریافت حق‌العرض از شرکت‌های خدماتی- تاسیساتی توسط شهرداری‌ها این کمیسیون نیز روز یکشنبه تشکیل جلسه خواهد داد.

کارگروه نظام فنی و اجرایی کمیسیون عمران نیز روز سه‌‌شنبه با تشکیل جلسه‌ای موضوع مربوط به مباحث نظام فنی و اجرایی کشور را پیگیری می‌کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.